marți, 23 noiembrie 2010

PULS DE TOAMNA



Uf! Ce umezeala..Rece.Ploua.Mult. Stropi mici,dar care biciue nemilos fete pasive de oameni plictisiti.Noroi. Balti. Masini grabite cu soferi sictiriti. O pereche de adolescenti,adapostindu se rebegiti sub o umbrela parasita pe o terasa..Oras cenusiu. Amurg. Seara. Noapte. Becuri oncetosate. Lumina chioara. De taverna. Pustiu.Toamna tarzie. Imi place sa merg prin ploaie. Libera.Fara nici o emotie. Eu. Pasii mei. Gandurile mele. Zloata. Apoi tacere.

Un comentariu :

  1. TU CU PLOAIA TA! MAI SUFLET FRUMOS DE LEOAICA! CAND VINE TOAMNA ;CA REUMATICI MA FREACA .....
    SENTIMENTUL DE TRISTETE SI PLOUAAAAA .
    DEVIN RIDICOL DE SENTIMENTAL , MOTIVE AS AVEA (AMINTIRILE MA "CHINUIESTE" )
    IMI REVIN ; STIU CA A FOST ......
    http://www.youtube.com/watch?v=PlKlU6EJNrw&feature=related

    RăspundețiȘtergere